The North Face

Több mint 50 év tapasztalat és felfedezés

A The North Face jelentése: az északi fal. Ez a hegyek leghidegebb és legkönyörtelenebb oldala. Ha valaki beszáll egy északi falba, legtöbbször igen komoly akadályokat kell leküzdenie, ahogy ezt a The North Face is megtette kihívásokban és innovációkban gazdag, eddigi 54 éves története során. Nevéhez híven a The North Face számos felfedezőt és kalandort segített a Himalája csúcsainak meghódításában. A sors iróniája, hogy a The North Face legendája a tengerparton kezdődött. Pontosabban San Fransiscóban, nagyjából 50 méterrel a tengerszint fölött. Két lelkes túrázó elhatározta, hogy a szenvedélyüknek fognak élni, és megnyitották az első hegymászó-boltjukat. (Az alapítók Douglas Tompkins és felesége Susie voltak, majd két évvel később csatlakozott Kenneth „Hap” Klopp.)

Nem sokkal az alapítás után a kis üzlet már a The North Face-ként vált ismertté. A boltban hegymászó és túrafelszereléseket árusítottak. 1968-ban a The North Face a san fransiscói öböl másik oldalára, Berkeleybe tette át székhelyét, és belekezdett saját márkás technikai hegymászó felszereléseinek és ruháinak tervezésébe, gyártásába.

A 1960-as években a The North Face márkának már számos követője volt, és ekkor kezdett expedíciók szponzorálásába. Ezek az expedíciók a földgolyó legtávolabb eső, érintetlen vidékeit célozták. Ezek az expedíciók azóta is fémjelzik a cég tevékenységét, és folyamatosan ismétlik a The North Face mantráját - Never Stop Exploring™ (Sose hagyd abba a felfedezést).

Az 1980-as évek elején a The North Face a síelés határait kezdte el tágítani, azóta a síruházatok is részét képezik a cég termékkínálatának. Ezek voltak a pasztell színek, neon fények, szőkített frizurák, testhezálló nacik dicsőséges napjai – ez az időszak alapozta meg a mai, szabadabb szellemű sízők felszabadult világát. Az évtized végére a The North Face volt az egyetlen cég az Egyesült Államokban, amely a technikai ruhák, síruhák, hálózsákok, sátrak teljes kínálatát nyújtotta.

A kilencvenes években a The North Face az outdoor sportok újabb területén bővítette kollekcióját és kezdett el sportolókat támogatni. Ekkor vezette be a Tekware™ kollekcióit, mely a sziklamászók, túrázók, terepfutók és az outdoor életstílus hívei számára nyújtott innovatív, funkcionális termékeket. A félkupola logó ekkor kezdett el gyakrabban megjelenni az ultramaraton versenyeken, magashegyi túrákon és a nagy sziklafalakon. Amikor a naptár átfordult a következő évezredbe, a The North Face megkezdte a saját márkás túracipők és terepfutó cipők gyártását is.

Amíg a márka a termékek, az expedíció és az atléták eredményei révén továbbra is meghatározó szereplője maradt az outdoor iparnak, közben két, a piacot megváltoztató termékcsaládot indított. A Thermoball révén meghonosította a pehely tulajdonságait biztosító szintetikus szigetelőanyagokat; a Fuseform technológia forradalmian új gyártási eljárása pedig eltérő vastagságú és tulajdonságú technikai szövetek varrat nélküli összeállítását eredményezte.

Ma, több mint 50 évvel a szerény, de annál lelkesebb kezdetek után a The North Face a technikai ruházatok, felszerelések és cipők teljes, tetőtől-talpig tartó kínálatát kínálja. Elkötelezettek vagyunk az innováció és formatervezés állandó fejlesztése mellett, hogy te is kijjebb tudd tolni felfedezésed határait. Az elmúlt 54 évben megvalósított ötletek számos felfedezőt segítettek hozzá emlékezetes teljesítményekhez.

Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a The North Face a világ legjobban teljesítő mászóinak, hegymászóinak, extrém síelőinek, snowboardosainak, kitartó futóinak és felfedezőinek köreiben talán a legkedveltebb márka. Vitathatalan tény, hogy a The North Face az elmúlt 54 év alatt hű maradt szlogenjéhez: Never Stop Exploring.


LABOROKBAN TESZTELT, EXPEDÍCIÓKON BIZONYÍTOTT, ATLÉTÁK ÁLTAL ELISMERT


Világszínvonalú atlétáinkkal együttműködve kezdődik az egész. Az ő javaslataiknak, megjegyzéseiknek és ötleteiknek próbálunk eleget tenni, a legmodernebb anyagok, technológiák segítségével megvalósítani azt, amire vágynak. A legfontosabb lépés a laboratóriumokban és a sportolókkal végzett kísérletek tesztelése a világ minden tájára induló expedíciókon.

A kutatás, design és fejlesztés folyamata
Atlétáink sokszor olyan megoldásokat javasolnak, amik a meglévő technológiák ismeretében a megvalósíthatóság határát feszegetik. A The North Face kutatócsoportja éppen ezeket az elképzeléseket tekinti igazi kihívásnak és laborjainkhoz fordulnak új anyagokért, megoldásokért. Csapatunk feladata, hogy az új csúcstechnológiával előállított anyagokat olyan felszereléssé varázsolják, amelyek a túlélést és a sikert fogják biztosítani extrém körülmények közé került viselőjük számára.

Első lépés: kutatás és formatervezés világhírű atléták bevonásával
Saját korlátaik határait túlszárnyalni próbáló atlétáink vannak segítségünkre a felszerelések, ruházatok formatervezése és megvalósítása terén. A The North Face® Athlete Team folyamatos visszajelzést ad nekünk a ruhákról és felszerelésekről, amelyektől a siker és a túlélés függ kalandjaik közben. Rendszeresen szervezünk ötletbörzéket és szinte állandóan folytatunk felszerelésteszteket.

Második lépés: csúcstechnológiás anyagok kutatása és kifejlesztése
Szoros kapcsolatban állunk a világ legjobb anyagmérnökeivel, akik azokat az új szöveteket állítják elő, amelyek megfelelnek magas elvárásainknak. A W.L. Gore segítségével együtt sikerült kifejlesztenünk például a PacLite™ anyagot, ami a legkönnyebb GORE-TEX® héjanyag, alig 108 gramm négyzetméterenként. A szinte súlytalan héjkabátokhoz, amik tökéletesnek bizonyultak a magashegyi expedíciók során is, ezt az  új GORE-TEX® laminátumot használtuk.

Harmadik lépés: Innovatív tervezés és kivitelezés
A technológia határainak feltárása a jobb szövetek és alkotórészek előállítása érdekében csak egy lépés az új felszerelések életciklusának kezdetéből.  Nagyszerű példa erre a C130 sátorteszt- teljes sátorkészletünket versenytársaink modelljeivel szemben teszteltük úgy, hogy egy C130-as Herkules repülőgép mögé helyeztük őket. A propellerek által keltett kb. 130 km/órás szabálytalan, többirányú széláramban az eredmények magukért beszéltek - a mi sátraink jobbnak bizonyultak a többiekénél.

Negyedik lépés: Laborban tesztelt és expedíciók által igazolt
A végére hagytuk a termékfejlesztési folyamatunk legkritikusabb lépését. Amellett, hogy termékeinket alapos laboratóriumi tortúrának vetjük alá, ruházatunkat és felszereléseinket hosszú időtartamú expedíciókra küldjük, ahol kiderül, hogyan teljesítenek az új termékek az éles teszt során, atlétáink valós feltételek között teszik próbára azokat. Miután visszajelzést kaptunk, mindegyik terméket addig finomítjuk, amíg azok ki nem vívják a tesztelők jóváhagyását.

Ár

4900 Ft139990 Ft
14900139990
Fel
További termékek
összesen 56 termék

Oldal 1/ 5 - összesen 56 termék

Vissza a boltba